♛ FΔNΔNΔNO ♛
About iolsss

hi uolsss. nama iolss nur farhana, boleh panggil nana je. awok anak jati negeri perak!


Age is just a number

Daisypath Happy Birthday tickers


Tagboard

Moh le kite nyembang



Twitter



Stalker Kesayangan




ciri-2 lelaki idaman saya

hye all readers, lama aku tak post entry baru. tapi takde laa smpai bersawang kan?? habuk je kott :) mungkin korang fkir ciri-2 idaman saya msti nak hensem je kan? tak laah, tak pandang pon semua tu. huhu, actually saya suka lelaki yang pndai mngambil hati saya dngan brmacam-2 cara smpai saya sendiri cair. contohlaa, kalau saya tngah sdih dia ade untuk hiburkan saya. dngan itu perasaan syg akan timbul. trus terang saya ckap, saya jnis mudah jatuh haty kat org, tapi susah nak lupakan org tu. cuba byangkan sjak saya hidup slama 18 tahun ni, brape kali saya dah terminat kat seseorang?? dan bayangkan brapa org de dlam otak saya ni?? dlam bnyak-2 tu juz 5 org je yg bjya. haha:) hmm, sape laa mr. right saya agaknya?? second, saya suka lelaki yg penyayang, romantik gituu. i like~ i bet sume pmpan nak yg mcam tu kan?? takkan nak bf yg kasar ngn gf dy? skunk ni dlam ranking, ade dua org yg bjaya wat aku cair : R*** dan R*****. pelik tak saya ni? hehe. tapi, mereka lebih memilih org lain selepas ape yg dia buat kat saya. dorg bnyak bagi saya harapan, bagi yg layanan yg baik senang cite da tackle blah cm tu je. sape nk tnggung hati saya yg lara ni?? adoyy, ramai yg berkata lebih baik mencintai org yg mencintai kita drpada mencintai org yg kita suka. kerana org yg kita suka tak semestinya dpat mncntai kita mcam mane org yg mmncintai kita. btol takk? saya akan cuba mngaplikasikan madah tu, coz saya bnyak kcewakan hati org lain sbub mmilih org yg saya suka. maafkan saya, awak-2. third, dia mestilah brilmu pngetahuan agama coz seorg lelaki seharusnya membimbing pasangan kan>? dngan tu dia dpat membantu saya dlam soal hukum hakam agama ni supaya saya tak sesat lbih jauh lagi. berperibadi mulia digalakkan, mmg agak susah nak cari lelaki mcam tu zaman skunk kan? tapi tak mustahil rite?? mcam tu laa kisahnya, yg baik dtg dari Allah, yg kurang enak tu dtgnya dari diri sy sendiri. assalammualaikum.