♛ FΔNΔNΔNO ♛
About iolsss

hi uolsss. nama iolss nur farhana, boleh panggil nana je. awok anak jati negeri perak!


Age is just a number

Daisypath Happy Birthday tickers


Tagboard

Moh le kite nyembang



Twitter



Stalker Kesayangan




kawan sekentut saya

first of all, saya nak kenalkan membe saya merangkap geng saya di ipoh ni. bagi membe kat poli yg blom mengenali, inilah masenye. huhu.

1.NOR SYAHIRAH BINTI NOR AZAHA (SYERA)

dye laa 'kuda' aku time nak pegi skola (aku naik moto ngan dy laa . hohoho , sweet kan ? maaf , kaunter da tutup . sekarang da jadi hak milik FAIZ ISKANDAR ZAINAL ye . hoho .

2. NOR HANISAH BINTI CHE AT (AT)


HOHO , yang ini agak talkative sikit (tngok taik lalat pon da tauu) hahaha . dy memang hobi suka bercakap . dye comel gak kan , tapi yg ini kaunter pon sudah ditutup . hak milik AMIRUL HAFIZ SAIT . hahaha , kdg-2 dye laa tmpat aku mencurahkan isi hati aku . dy adelah pndengar yang baikk .

3. SYAHIRAH BINTI MOHD ABZA (ABEA)


yang ni sempoi , otak ikut dan dye je . haha , thanks kat dy coz slalu bwak aku jalan-2 . dy penyayang , dy SINGLE but not available . hahahaha . dy da ade maa , tapi tnggu green light je . hahahaha .

4. AHMAD AZLI BIN AHMAD KAMIL


hahaha , giler person . nama dy azli pnggl lee je . dy ni ade ehem-2 ngan yg kat atas tuu , ABEA , tapi tak couple tauu . huhuhu , best kwan ngan dye lawak , suke buat org happy . ily laa ! :P

5. NUR SYAZWANI BINTI SHAMSUDIN (WANI)


wani ni kawan ngan dye memang pecah perut , prangai agak kbudak-budakan . tapi time dye 'MATANG' mmg dy matang gler . aku pon takott , hohoho . wani best !

6. MOHD AMIRUL HAFIZ BIN MOHD SAIT (MEROL)


hahaha , ini amirul . best kawan ngan dye , nak jadikan satu cerita aku ade pnah gadoh ngan dy waktu ktika dahulu . agak bpe bulan erk tak betego sape . ade salah faham skit , huhuhu . ini laa pakwe hanisah , satu kelas gakk , hohoho . salute laa kat dorang ~

7. NOOR SYAKILLA BINTI ABU BAKAR (SYAKILLLA)


cantik takk ? dye ni rugged sikit . kuat melaram , dulu dye couple ngan sepupu aku , HANYY JAZLAN skunk tak daah . dah berkubur , cintanya beralih arah ke AIMAN AKIM hahaha . kawan yg sempoi ~

8. MOHD SYAFIQ BIN MAT SAMAN (SAPIT)


aku suka kawan ngan dye coz dye lawak , jenis tak ikut kepala batu and happy go lucky . tapi dye hak milik YANA MOHAMAD , bdak kelas kami jugak . hoho .

9. NUR ASYIMAH BINTI BABARUDIN

 syima yg jenis cepat gabra , cpat gelabah n macam-2 laa . kdg-2 lawak gak ngn dy . time ULBS kat skola dulu , sikit punya shaking je dye . hahaha . smpai speechless . hoho .

10. ELLYANA BINTI MOHAMAD (YANA)
     NUR FARINA BINTI FARVASH KHAN (FARIEN)
     NUR SYAZMIRA BINTI ABDUL KARIM (MIRA)




maaf kami pernah kutuk korang dalam kelas dulu dngan gelaran ITIK . maafkan kami coz tuu zaman jahiliah, kte pon da berdamai kan skunk ? thanks a lot , btw korang kawan terhebat ,  lebiu so much !


BERSYUKUR LAA DENGAN KAWAN YANG ADA MILIKI , SAYA MEMPUNYAI MEREKA MEMANG SERIBU RAHMAT , SAYANG GILAA KAT DORANG , ada lagi kawan aku tapi dorang ade yg takde FB .contonya NURUL AMIRAH BINTI MAZLAN , FARAH NADIAH BINTI MOHD SHAARI . NURUL SYAZWANI , saya syg awak tapi time tak cukup . maaf tak sempat nak upload gamba awak . assignment ! nurul syazwani saya minta maaf , nanty saya wat entry khas untuk awakk :))
PAPAY :)) MUUUAHHHXX !