♛ FΔNΔNΔNO ♛
About iolsss

hi uolsss. nama iolss nur farhana, boleh panggil nana je. awok anak jati negeri perak!


Age is just a number

Daisypath Happy Birthday tickers


Tagboard

Moh le kite nyembang



Twitter



Stalker Kesayangan




apa yang aku harapkan pada hari jadi aku, huhu..

assalammualaikum and good evening readers,
entry kali ni aku nak share sikit pasal besday aku. besday aku jatuh pada 6 march 1993. lmbat lagi kan? huhu. sepanjang besday aku, mcm2 hadiah aku dpat. tapi dari membe2 la kan. huhu. tapi tak pernah dpat hadiah dari seorang kekasih sebab setiap kali time besday, saya tngah single. huhu. so, tak pernah merasa hadiah dari orang yang mencintai kite. besday saya yg akan datang, kalau jodoh masih lagi dngan dye, mmg sy harapkan sesuatu dari dye. tapi takde la syg pegi ckap kat dye, bia dye tau sendiri ape yg saya nak,. huhu. actually, tringin sngat nak dpat teddybear besar. at least, time aku tido, teddy bear tu ade sbelah aku teman aku if kesepian, teddy bear tu jugak bole buat ubat rindu kat dye if berjauhan dngan dye. now, da tau kan nape saya nak teddy bear? huhu. mesty sweet kan? wow, lau dye bagi tu.. mmg aku takkan lpaskan dye,. jage dye semaksima mungkin. b, iloveyousomuchdear. huhu. muaahhh :)