♛ FΔNΔNΔNO ♛
About iolsss

hi uolsss. nama iolss nur farhana, boleh panggil nana je. awok anak jati negeri perak!


Age is just a number

Daisypath Happy Birthday tickers


Tagboard

Moh le kite nyembang



Twitter



Stalker Kesayangan




best buddies

assalammualaikum readers,

BEST BUDDIES??

apa tu???
mari sama sama kita rungkaikan :)

bagi saya best buddies tu :
  • boleh berkongsi minat yang sama sampai kami boleh bergaduh selalu.
  • boleh berkongsi berus gigi bila waktu terdesak, sama sama menerima keadaan berus gigi tersebut.
  • kawan yang boleh ajar aku tentang ilmu duniawi kerana aku tak mampu nak belajar sendirian :P
  • boleh bagi kekasih hati dia disaat saya kesunyian (betul2 baik hatinya!!)
  • boleh bermandi mandian bersama sama ketika darurat tanpa melihat satu sama lain. kahkahkah. KAMI LURUS OK.
  • selalu pinjam kan bahu ketika aku sedih gila sampai lenjun baju dia dengan air liur aku. aku menangis guna mulut okei. kahkah.
  • tahu jenis, warna dan kedudukan spender kita. bila kita tercicir spender masa nak pegi mandi dia akan jerit WOI NANA! SPENDER KAU CICIR! KAHKAHKAH.
  • tak pernah geli dengan muntah gua ketika aku demam sebab muntah aku banyak colour :)
  • boleh pinjamkan aku tuala sebab aku memang nenek tua yang SELALU lupa nak bawak tuala bila pergi jalan jalan.
  • boleh tumpangkan aku di katil single selama lama berbulan bulan sebab aku takut nak tidur katil aku konon diganggu makhluk halus.
  • sanggup pinjamkan baju dan seluar keciknya untuk aku besarkan.

amacam? kami best buddy kan?
haha, tu untuk yang takde prinsip hidup.
dalam konsep berkawan, kita perlu juga menghormati hak privasi satu sama lain.
takkan kalau sayang buddy kita sekali pun, takkan kita nak serahkan lelaki yang kita sayang?
kalau mana yang nak berkorban untuk kawan untuk kes tertentu, 
dia boleh dikategorikan sebagai antara manusia yang mulia diatas muka bumi ini!
lagi satu, tolong la jangan jadi sangat pengotor..
walaupun kawan sekali pun..
takkan korang sanggup berkongsi underwear, bra,
wekk.. 
lagi lagi korang yamg berlainan saiz tu.. kalau korang punya kecik, membe korang pulak besar..
sanggup ke korang?
janganlah jadi macam tuu..
best buddy dapat yang pegang rahsia kita ketat ketat memang satu anugerah buat kita. buddy yang menjaga aib kita.
oke, sape nak jadi buddy nana ni? hehe.. kalau ade contact je nana oke? huhu.. chau cin chau!