♛ FΔNΔNΔNO ♛
About iolsss

hi uolsss. nama iolss nur farhana, boleh panggil nana je. awok anak jati negeri perak!


Age is just a number

Daisypath Happy Birthday tickers


Tagboard

Moh le kite nyembang



Twitter



Stalker Kesayangan




rindu nak bersama

haisshh. entah knape la poli aku ni tibe2 nak btukar jadi macam asrama penuh.
semua bnde ade rules dia. aku tak rase remaja kott.
korang bayangkan lah, nak makan semeja lelaki ngan pompan skunk mane boleh da.
konon nak mengelakkan buat bnde2 yang dilarang, contoh:
MERABA2!
cinta tu kan buta, ingat orang yg ade couple sume hadap bnde tu ke?? 
heyy nak makan sekali pon payah ke?
memang aku dok ngan laki nak meraba2 je kejenye.,
yess. memang pon.
sial la rules cm tuuu. aku da lame kott tak lepak ngan dia. 
harapkan handphone jela. da rase macam PJJ je..
PERCINTAAN JARAK JAUH
kami memang jauh pon.
nk jumpe pon bile kat luar je,
last aku kua ngan dia malam taun baru tu.
aku pergi ipoh ngan dia,. best siot. 24 jam aku berkepit ngan dia.
bila la time2 cm tu dpat ulang balik.
aku rindu dia kot. rindu nak tngok gelak tawa dia, rindu tngok dia nynyikan lagu untuk aku,. semua la aku rindu. sayang, minggu ni kua jom. rindu tahap babeng ni.
kami pergi Lost World of Tambun, JJ Kinta City.
aduhh, rindu oh rindu!!