♛ FΔNΔNΔNO ♛
About iolsss

hi uolsss. nama iolss nur farhana, boleh panggil nana je. awok anak jati negeri perak!


Age is just a number

Daisypath Happy Birthday tickers


Tagboard

Moh le kite nyembang



Twitter



Stalker Kesayangan




bila awak nak sedar?

awak,, bila awak nak sedar dengan kehadiran saya dalam hidup awak? saya tak nampak daya usaha awak untuk memujuk saya. awak kan tak pernah nak amik tahu perasaan saya yang saya selalu pendam kat awak, even kita da memang bersama. saya masih tak dapat merasakan yang awak sayangkan saya. tapi kenapa? adakah awak masih dibelenggu bayangan kekasih lama awak? suda sudah la. awak tak patut fikir semua itu. awak sepatutnya  fikir saya! kekasih hati awak ni. saya tahu hubungan kita masih muda iaitu 4 bulan. tapi kita sudah masing2 mengenali kan sifat baik buruk? kenapa la awak ni pentingkan diir sangat? tak pernah nak amik tahu pasal saya. tak pernah nak ceriakan hati saya dikala saya kesunyian, hilang mood and so on. awak, saya sayangkan awak. sayang sangat sangat. tolong laa ubah sikap awak tu. saya harap sangat. saya tak cakap saya ni perfect, tapi saya da mencuba nak menjadi yang terbaik untuk awak sayangku. muhd amirul iman che sam, saya sayangkan awak hingga akhir nafas saya.

yang tersayang,
Farhana