♛ FΔNΔNΔNO ♛
About iolsss

hi uolsss. nama iolss nur farhana, boleh panggil nana je. awok anak jati negeri perak!


Age is just a number

Daisypath Happy Birthday tickers


Tagboard

Moh le kite nyembang



Twitter



Stalker Kesayangan




do respect others feeling before others respect you.

assalammualaikum readers,
hari ni saya nak menceritakan tentang penghijrahan. seperti yang kak syafiqah cakap masa kami dekat bilik seminar PI, nak berubah ke arah yang baik memang amat dialu alukan. tapi kite tngok jugak orng tu mcm mane kan? contoh yang kak syafiqah bagi :

aiman merupakan seorang yang amat pemalas dalam semua hal. sembahyang liat, makan je kejenye. semua yang buruk tu dia punya la. tapi pada keesokan harinya, jatuh pulak maulidur rasul. dengan tiba2 nya karakter dia berubah. azan subuh belum berkumandang tapi dia da bersiap2 2 jam awal sebelum azan subuh. dia mengejutkan kawan dia supaya bangun. tapi pelik satu hari tu je dia baik, baik sangat. jadi imam, tolong masakkan makanan dan berkongsi makanan dengan orang kawannya. memang karakter dia sama sekali berubah la. tapi keesokan harinya, karakter dia kembali kepada asal. persoalannya KENAPA?? kalau nak berubah, berubah biar ikhlas.

okay, berubah la. aku bagi sokongan kat kau. tapi satu je aku mintak. jaga kelakuan kau dengan pakwe aku. nak orang jaga perasaan kau, baik kau pon jaga perasaan orang lain. pokok pangkalnya, dari diri sendiri gak.
#peringatan untuk aku jugakk. aku tak buat pon macam tu kat pakwe kau kan? so, pndai2 la. kau menyotong ngan pakwe kau sudah. dun make me feel that u're annoying. thank you :)