♛ FΔNΔNΔNO ♛
About iolsss

hi uolsss. nama iolss nur farhana, boleh panggil nana je. awok anak jati negeri perak!


Age is just a number

Daisypath Happy Birthday tickers


Tagboard

Moh le kite nyembang



Twitter



Stalker Kesayangan




from my deep heart core

assalammualaikum.. entry kali ni aku nak luahkan apa yang aku rasa kepada mereka2. mungkin aku tak berani nak luahkan depan2. okay. first of all.

M*****,
sebenarnya aku da lama terasa dengan kau. dengan cara kau sakitkan hati aku dengan apa yang kau buat dekat I***. serius aku sakit hati sangat. kau tak sepatutnya buat mcam tu. penah kau fikir tak nape aku selalu bad mud bile ade I***, ngan kau? kau menggoda dia secara kau tak sedar. kau nampak x? orang laki ni sensitif dengan bnde2 macam tu. kau pun patut fikir, jaga la pergaulan kau dengan I***. sedangkan aku sendiri pun tak pernah buat macam tu dengan A***. aku taknak buat pon. lagi satu tolong jangan bersikap banggakan diri, cakap besar n so on. #peringatan untuk aku jugak. aku pon bukan manusia biasa. aku rasa terhina bila aku tengok A*** unfriend ngan aku kat FB. salah apa yang aku buat kat A***? aku sedar yang dia tak berapa suka kan aku, tak suka kan cara aku. tapi tolong aku tak boleh jadi plastik weh. aku takkan berubah disebabkan manusia. kalau aku nak berubah sekalipun biarlah kerana Allah. bukan kerana orang lain. aku sokong kalau kau nak berubah tapi please la jangan berubah atas kehendak manusia. dengan F*** dulu kau lain. bila kau couple dngan W** cara kau lain. dengan A*** pon da lain.. ape prubahan yg kau nak bawak ni? aku bkan nak mnhentam kau ke ape. tapi aku sayang kau weh, kau suruh aku jaga perasaan kau kan? tapi pernah kau jaga perasaan aku? aku mampu weh buat semua tu. tapi tolong la hormat hubungan aku dengan I***. kadang2 topik pergaduhan kami memang pasal kau. aku nak mintak maaf bnyak2 dengan kau. memang aku da kutuk kau belakang2. itu semua kerana emosi. tapi kalau kau tak buat semua ni, aku pon takkan jadi macam ni. kau hormat aku, aku hormat kau.

daa, peace yaww <3