♛ FΔNΔNΔNO ♛
About iolsss

hi uolsss. nama iolss nur farhana, boleh panggil nana je. awok anak jati negeri perak!


Age is just a number

Daisypath Happy Birthday tickers


Tagboard

Moh le kite nyembang



Twitter



Stalker Kesayangan




* bornday *

entri kali ini saya akan menceritakan perihal apa yang terjadi pada malam hari lahir saya. sungguh saya tak sangka. mereka ada buat aktiviti nak mengenakan saya malam tu. qila noty gilerr. dia umpan aku sampai keluar n terus ke bilik. tapi dalam hati aku, aku rasa pelik sebab tengok, 'asal ramai orang kat luar lak time2 cam ni?' aku pon terus ke ruang dobi daan n mencari seluar qila yang kononnya hilang tu. 'konon'. hahaa. aku mula2 percaya pasal seluar qila yang hilang tu. beserta pengepit kepunyaan dia di ampaian tu. okay, aku meraba raba setiap pakaian yang berwarna gelap untuk mencari seluar qila yang kononnya hilang tu. sebab tempat tu tak berlampu.
dengan dari arah belakang, sebenarnya aku tatau ape motif amy menghadapkan aku kearah dinding tu. dengan kuasa daya kinetik, aku merasakan ada pergerakan sedang menuju ke arah aku. homaigodd, aku disimbah air yang dibuat dari perisa softlan dan mengalir seluruh tubuhku. wanginya. syukran aku tak disimbah air yang bukan2. mereka pun menyanyikan lagu happy birthday beramai2. sejurus itu aku pon salam la semua yang ada kat situ sambil berkata 'terima kasih!'

datang dari arah timur laut, amy membawa sebotol bedak baby johnson dan menabur2 kan ke muka saya (pengganti tepung) hahaha, jadilah ye bedak pun, mane nak cekau tepung lak kan dalam psis yang berjaya ni. hehehe.

aku dengan tindakan drastiknya merebut botol bedak itu dalam genggaman tangannya. tapi malangnya aku tidak berjaya mendapatkannya. malah aku turut mengambil bedak kepunyaan aku lalu di sembur2 ke muka2 yang berdekatan  dengan aku. apa lagi  bertempiran la lari pusing satu blok sampai banyak mulut bising2 kearah kami, kene sound setempek dengan budak aras atas, persoalannya, ada ke orang sambut birthday dalam keadaan sopan santun dan sungguh tertil? kamon la beb. ta payah nak bajet study sangat laa kan. haha.

Thank kepada semua yang terlibat secara langsung atau tidak langsung. Btw, aku sayang korang semua laaaaaaa. LOL :)

tapi dikesiangannya, aku lunch with my hunny bunny, Iman :) tapi kami tak leh nak lepak lama2 sebab iman ada kelas pukul 2. best sangat sebab dah lama tak lepak dengan dia mcam tu. malam sebelum tu, dia ada cakap yang nak dinner sekali. aku main2 je yang aku takut cik sal nampak n tangkap kita duduk bersama ni. dia pon buta2 caye. akhirnya rancangan kami cancel kerana si dia memang tak pandai membahagiakan saya pada hari istimewa seperti ini. :)