♛ FΔNΔNΔNO ♛
About iolsss

hi uolsss. nama iolss nur farhana, boleh panggil nana je. awok anak jati negeri perak!


Age is just a number

Daisypath Happy Birthday tickers


Tagboard

Moh le kite nyembang



Twitter



Stalker Kesayangan




saya harap awak faham...

awak, maafkan saya kerana bersikap dingin lately ni. tak tau la. mayeb tekanan agaknya, yela kan kita kan nak final exam ni. saya harap awak bersabar dengan perangai saya ni. sekarang ni saya dengan awak tak macam dulu, saya memilih untuk tidak bermesra dengan awak. kita punpanggilan saya awak je. saya nak awak belajar mencintai saya dengan setulus hati. maaf sekali lagi dah buat awak macam orang asing, kalau saya tak buat macam ni. sampai bila bila la hubungan kita tak matang.

tolong perbaiki diri awak dan cara layanan awak kepada saya. saya tak suka awak layan saya endah tak endah je. okay full stop :)