♛ FΔNΔNΔNO ♛
About iolsss

hi uolsss. nama iolss nur farhana, boleh panggil nana je. awok anak jati negeri perak!


Age is just a number

Daisypath Happy Birthday tickers


Tagboard

Moh le kite nyembang



Twitter



Stalker Kesayangan




Aktiviti di cuti sem :)

Hai di sana, kali aku nak cerita pasal aktiviti aku pada cuti sem yang tak berapa nak cuti. ummm okayy tadi aku baru je lepaking dengan sahabat lama aku yang dari kl. awesomenye dorang sampai amik aku kat depan rumah. okay syakir tanya aku alamat rumah aku kat mana then aku cakap la "no 17, hala 30". dari suara konfiden sangat. okay aku tunggu. then tak muncul jugak. rupenye dia pergi masuk lorong masjid sana tu haaa. memang takk jumpa la cite dia kan rumah aku. tapi sayangnya tak sempat nak bergambar satu pon. planning asal nak pergi makan burger bakar, tapiiiiiiiiiii. i dont know how to say, last last makan kat tepi lombong sekolah dato. ahmad said. 'so romantik makan tepi lombong' makan jela kat situ. maybe dah takdir dah tertulis yang aku makan kat situ? hahaa *gelak jahat.

dalam kereta tu ada syeeda, syakir and sorang anonymous. tapi syeeda panggil anonymous tu 'botak'. botak? aku tengok dia tak botak pon. dorang dalam kereta tadi kelakar. happening aku. tapi tak happeningnya bila dorang ajak keluar belah malam. aku nak balik lambat pun serba salah jadinya sebab tuan haji yang mulia ada kat rumah. kang tak pasal kami berempat jadi arwah ekspress kang. so aku decide untuk lepas makan terus hantar aku and hantar si botak balik rumah dia kat manjung. end of the story for this tonight.

cerita 2
hari tu aku dengan girlfriend aku hunysa--->abea--->syera--->wani pergi mandi air terjun dekat sungai salu, jeram. tau idak tempatnya? best woi mandi situ. lepas jugak hajat aku nak mandi air terjun. yela nak mandi yang dekat ni tak dapat dah sebab ditutup. *ada kencing tikus. so sebab tu aku dah lama tak mandi air terjun ni. kami rasa awesome sangat dapat pergi. even ada antara kami yang buat tipu sunat. #oppppssss :P tak tipu tak dapat la pergi meh? betoi dak? hari raya kami mohon maaf ye? hihi. bukan kami berlima je ada. ada dua orang teruna pon ikut kami, amirul--->meer. dorang la penjaga kami. hihi. meer pakwenya si abea. mirul pulak pakwenya si hunysa. so kami bertiga memang single mingle. hahaha.

muka excited macam tak pernah naik van je. hahaha.

nak upload gambar banyak banyak line sangat la slow malam ni. selalunya laju macam je kalau upload gambar masuk blog. hairannnnn. dengki la tu kan? 

sebenarnya banyak lagi yang aku dah keluar dalam cuti sem yang indah ini, tapi aaaaaa *menguap. aku mengantuk laaa. later aku membebel lagi okay? 16hb aku dah gerak taiping. aku nak praktikal woiii. hahaha. nampak tak macam aku ni senior and dah tak nampak macam freshie sangat? ahaks. hahaha. gtg seee yaaa :D