♛ FΔNΔNΔNO ♛
About iolsss

hi uolsss. nama iolss nur farhana, boleh panggil nana je. awok anak jati negeri perak!


Age is just a number

Daisypath Happy Birthday tickers


Tagboard

Moh le kite nyembang



Twitter



Stalker Kesayangan




2 jam nak buat apa?

Assalammualaikum.

Hai hai hai hai. Nana disini. *kihkih gelak jaap. Hmm nana sebenarnya bosan tatau nak buat apa. So nana tulis laa benda merepek repek kat sini. Harap sudi baca and klik la button "follow" kat tepi tuh. Ehh terpromote lak :P

Seperti biasa. Kalau hari jumaat kami punya rehat memang 2 jam. Dah fixed dimana kami akan keluar pada waktu pukul 1 sampai 3. Okaaay kalau dah waktu lunch tu mesty la kene makan kan?

Dorang semua decide nak makan kepsi untuk lunch. Aku kan tengah pantang. Aku makan ayam goreng yang spicy tu 3 ketul and tak makan langsung kulit! Percaya tak? Aku dah berjaya tahan nafsu makan kulit ayam.

Tapi masa tu niza takde dia balik rumah sebab nak pergi changkat jering jap katanya. So nvm, kita pergi 8 orang.

Bayangkan dari office kami berjalan sampai kfc. *malas naik kete la katakan. Dah macam rombongan cik kiah. Nasib semuanya cute cute :P Biarlah nak kata cute hak individu.

Okay berjalan punya berjalan sampai berpeluh, akhirnyaa sampai jugak kepsi tercintaaaak. Hahaha. Yang lain makan sedap sedap je. Aku makan isi ayam yang kadang kadang rasa annoying untuk di makan. Pape pun alhamdulillah. Masih ada rezeki untuk aku makan.

Sayangnyaa, tak sempat nak snap picture masa kat kepsi :( Tak teringat pon. Mungkin masa tu semua kebuluran kot.

Masa tengah sedap sedap makan kan, "abang jpam" tiba suuuuupp masuk kepsi. Kami punya terkejut laa dengan dia. Fyi, aku dah 4 kali bertembung dengan dia. Dia tu ada masalah mental. Kesian dia :( Dalam kesian kesian kami takut dia apa apa kan kami sebab dia suka tengok tengok kami dalam keadaan yang sangat creepy! Ohh my gucci.

Okay semua buat cool buat relax. Dia buat buat baca paper tapi tengok ke arah kami. Kami cool lagi. Alhamdulillah dia blah dari meja kepsi tu sambil buat buat telefon orang (padahal dia takde telefon!). Kami menarik nafas lega.

Sesudah makan, air pon habis, kami gerak ke the store jap sebab si sya nak cari wedges. Act, dia dah minat satu wedges kat TS. Tapi malangnyaa saiz dia dah habis. Hahaha.

inilah sya. Yang sedang mencari wedges idamannya. Hahaha.

Kirin pon nak masuk jugak. Okaay pon boleh la kirin. Hahaha.

Kakak otai degree avenue. Hahahhaa.

Tengok tu sakan shopping ehh. Masa tak banyak ye. Nak masuk office balik.

Tudiaa baju zuraa.. Ingatkan nak beli. Tapi buat gaya je. Hahhaa.

Ehh aku laaa tuh! Tangkap curi curi ye?

Marah ni marah ni amik gambar aku. Hahhaa.

Sementara nak tunggu zura bayar baju dia. Sempat ek pose. Hahaha.

Aku memang menyempat. Hahaha.

Ramai orang cakap gambar ni buatkan aku nampak lain. Apa yang lainnya?





Sampai disini saja coretan hidup nana. Lepas ni kalau ada kelapangan masa nana akan terus menulis walaupun nana tahu nukilan nana tak berapa baik.

Assalammualaikum.