♛ FΔNΔNΔNO ♛
About iolsss

hi uolsss. nama iolss nur farhana, boleh panggil nana je. awok anak jati negeri perak!


Age is just a number

Daisypath Happy Birthday tickers


Tagboard

Moh le kite nyembang



Twitter



Stalker Kesayangan




Persiapan perkahwinan aku :')

Assalammualaikum,

penat kan nak menguruskan persiapan perkahwinan?  Nak arrange bunga telur, pelamin, baju pengantin dan sebagainya. Bajet yang besar juga diperlukan untuk menjayakan walimatul urus. Konsep saya nanti, saya nak biarlah ala kadar tapi memadai dengan apa yang diperlukan.

Mungkin konsep nice but simple itu yang akan menjadi pilihan saya. Saya akan memilih untuk pelamin yang berwarna putih dan dipenuhi dengan bunga ros putih serta daun nya yang hijau. Cantik kan? Simple. Tak perlu keserabutan dengan campuran pelbagai warna.


Dapat macam ni pon aku bersyukur sangat sangat. Hahaha. Takpe laaa. Hari yang bermakna akan tiba tak lama lagi. Persiapan perkahwinan aku tengah dibincangkan. Aku memang nak sangat pelamin aku warna putih. Nampak simple.

Beralih kepada bunga telur pulak. Pusing2 tak jumpa. Pastu aku jumpa satu pattern ni comel sangat. Dan aku terus cakap nak yang ni. 

bunga telur ni dibuat dari foam je. Comel tak? Malas nak bunga bagai. Aku kan muda lagi. Simple je. Harga pun murah :P

Nak kawin, pening sangat. Kad kawin ape lagi. Tapi kad kawin aku tak siap lagi. Kata nak siap dah, tapii tak siap siap lagi. Aku dah excited nak tengok hasil dia. Memang la aku tahu macam mana bentuk design dia tapi terasa tak sabar nak tengok hasil dia. Tatau nape. Kahkah.

Kite pergi kepada baju pengantin pulak!

Pendapat korang?? Nasib la ada saiz aku. Kihkih. Memang aku minat giler. Tu yang snap tu.

Tapi aku nak turunkan berat badan, yela badan macam ni. Adess bala semua tu. Kahkahkah. Untuk hari berbahagia kan. Kena la berkorban sikit.

Okay now. BILIK. Ni pakej sekali dengan pelamin tadi. Aku memang suka warna yang macam ni. Rasa menenangkan :')
Haihhh tempat beradu suami isteri ni. Mesti la kena spesel sikit. Hihihi.



Korang korang, nanty aku hantar kad jemputan kat korang okay. Jangan risau aku mesty jemput punya. Walau korang jauh macam mana pon, korang kena datang jugak walau korang ada kat ganu ke kelate ke. Wajib tau. Nanty aku taknak datang kenduri korang. Huhuhu.

Nak buat macam mana. Jodoh dah sampai. Kan orang kata bercinta lepas kawin tu lagi sweet? Hihihi.

K laaaaa byeeeee....

p/s : Aku kawin bulan 6 nanty tau. ...... Tapi taun tatau bila!! Hahahahhaa :D