♛ FΔNΔNΔNO ♛
About iolsss

hi uolsss. nama iolss nur farhana, boleh panggil nana je. awok anak jati negeri perak!


Age is just a number

Daisypath Happy Birthday tickers


Tagboard

Moh le kite nyembang



Twitter



Stalker Kesayangan




Mimpi pregnant??

Tengok title je mesty nak tahu kan. Yes masuk mimpi malam semalam dah 2 kali aku mimpi aku pregnant. Aku pon ada la perasaan ingin tahu apa yang terkandung disebalik kemimpian aku tu. Hakhak terpoyo lak ayatnya. Okay, aku google la. Pas aku google aku banyak jumpa site dari indonesia je. Terbelit belit lidah aku membacanya. Yela bahasa indon kan.

Katanya dalam site demi site yang aku jumpa tu, maksud diri sendiri mimpi yang kita ni pregnant ialah segala kemahuan kita akan tercapai. Kemahuan tang mana aku tatau la. TAPI.... yang aku tak paham kenapa aku mimpikan anak yang aku bawak dalam perut tu anak dia? Kenapa kenapa? Sebelum tido takde pulak aku pikirkan dia ke apa. Aku pelik, aku tido takde apa pon. Biasa je, kenapa mesti mimpi dia.

Dan kenapa aku sangat bahagia yang aku pregnant dalam mimpi tu? Kenapa? Padahal sidia dalam mimpi tu tak dapat terima anak yang aku bawak ni. Aku cakap kat dia yang anak ni memang anak dia. Tapi dia terus menafikan yang anak tu bukan anak dia. Aku menangis. Dah 2 bulan aku pregnant. Dalam mimpi tu, memang aku dah lama kawin dengan dia. Tapi kenapa lepas 2 bulan, dia pergi kepada awek dia yang sekarang ni. Yang dia sayangkan sangat tu. Mungkin tu yang membuatkan aku bersedih.

Tapi lama kelamaan, sidia dapat menerima anak dia yang ada dalam perut aku ni. Ye dia pon terima aku kembali dan dia tak bersama dengan awek dia tu. Dia bersama aku tapi aku lihat dia tak bahagia dengan aku. Hanya aku yang bahagia dengan anak yang dalam perut ni sebab berbapakkan dia. Apa yang Allah nak tunjukkan aku. Sehingga sekarang aku masih mengusap lembut perut aku kemana hilangnya kandungan itu. Aku merinduinya, aku rasa senang bila aku bermimpi yang aku mengandung lebih lebih lagi anak dia.

Kau berikanlah petunjuk kepada aku. Adakah ini hanya sekadar mimpi atau petunjuk untuk aku? Hakikatnya aku sangat merinduinya Ya Allah. Kasih dan sayang aku pada dia takkan pernah padam. Itu lah yang aku janji pada dia sewaktu kami berpisah.

Mudah mudahan Allah bukakkan jalan untuk aku. Aku yakin ada jalannya. In Shaa Allah :)